Met een marktonderzoek zoekt Marketingster op drie niveaus naar kansen en bedreigingen. Welke kansen kun jij in jouw voordeel gebruiken en met welke bedreigingen moet je rekening houden? De drie niveau’s zijn: micro, meso en macro. Samen geeft het een compleet beeld van alles wat je als ondernemer moet weten om goed te kunnen ondernemen
We gaan op zoek naar klanten die mee willen werken aan het onderzoek. Huidige klanten, potentiële klanten en klanten die zijn gestopt of weggegaan.
De beoordeling zorgt voor een concrete to-do-lijst met actiepunten en weet je waar de focus moet liggen in de communicatie met klanten. Het geeft concrete handvaten voor de promotie (marketing).




Geld mag nooit de reden mag zijn om niet met elkaar in gesprek te gaan. Laten we dus in ieder geval kennismaken.
Marketingster zet marketingactiviteiten in om het vertrouwen te winnen van (toekomstige) klanten.
Stichting Marketingster helpt stichtingen, verenigingen en particulieren met een kleine beurs waar nodig met workshops en cursussen of ondersteuning tegen een gereduceerd tarief.
Marketingster heeft alle kennis in huis. Hierdoor hoef je niet met verschillende partijen samen te werken om jouw bedrijf te promoten.
Marketingster zit letterlijk naast jou en geeft uitleg en ondersteuning tot je het snapt. Zodat jij jouw bedrijf zelfstandig verder kan laten stralen. Met naslagwerk zodat je het zelf kunt.
Marketingster werkt met vaste prijzen zodat jij vooraf weet wat het gaat kosten. Geld mag nooit de reden mag zijn om niet met elkaar in gesprek te gaan. Laten we dus in ieder geval kennismaken.
Wil je samen sparren over wat je nodig hebt of wil je meer informatie? Neem dan gerust contact op met Marketingster. Wees niet bang: je zit nergens aan vast en het eerste gesprek is altijd gratis. We gaan dan samen kijken wat hoe je verder kunt komen en vervolgens beslis je zelf of Marketingster je helpt.
Stuur een mailtje.
Bel of stuur een appje.
Kun je me helpen?
